Monday, August 27, 2007

Άμμος


Τα μάτια μου βαριά, δεν έλεγαν να ανοίξουν. Χαμογέλασα. Ήταν όνειρο το χθεσινό βράδυ; Ήταν όνειρο το φετινό καλοκαίρι; Με κλειστά ακόμη μάτια, πέρασα το χέρι μου ανάμεσα στα μαλλιά μου. Άμμος. Σήκωσα το κεφάλι και κοίταξα το μαξιλάρι, και μετά το κρεβάτι. Άμμος. Δεν ήταν όνειρο. Μπήκα στο ντους. Από παντού τρέχει η παραλία. Καθώς το νερό πέφτει στο λαιμό μου, θυμάμαι.

Σφηνάκια κίτρινη τεκίλα δίπλα στο Ναυτικό Μουσείο και μετά κβακ στο Ρούντυς. Πόσες ήταν; Δύο; Δυόμισι; Η Ο. και ο Γ., και μετά η Ν., ο Ρου και ο Α. Και μετά, λίγο πριν ξημερώσει, στον Καλαθά. Η θάλασσα ήταν ζεστή, η αμμουδιά φιλόξενη, το φεγγάρι καρφωμένο στη δύση του, διέγραφε το κίτρινο μονοπάτι του στη μαύρη επιφάνεια.

Οι μέρες μου στα Χανιά ήταν όμορφες, όσο και οι νύχτες μου.

Thank you, friend.


Στη φωτογραφία από δεξιά: Charlie, November, Merlot, στην παραλία Μπάλου. Στο βάθος, άκυρος λουόμενος που θα πρέπει να σβηστεί με photoshop. Περισσότερες φωτογραφίες, στο shots, τις επόμενες ώρες και ημέρες.

Εικόνες από τη θλιβερή επικαιρότητα είδα χθες από το αεροδρόμιο, στις Κυριακάτικες εφημερίδες και σε τηλεοράσεις που ούρλιαζαν. Damn.



13 comments:

Anonymous said...

welcome back
αν και ο τίτλος του ποστ, δε θα έπρεπε να είναι 'άμμος', αλλά 'στάχτη'..

diastimata said...

Βγήκε απαγορευτικό για διέλευση κάτω από την Καμάρα. Μάντεψε...

diastimata said...

Το τατού στο αριστερό μπρατσάκι της Τσάρλι, όλα τα λεφτά!

diastimata said...

Η, μάλλον, τα μισά λεφτά. Τα υπόλοιπα το μαγιό - ελεφαντοβερμούδα του λουόμενου. Σβήστον παιδάκι μου!

kanataki said...

άλλος θεός εκεί...


υγ μιλάνε τα μισά μου γονίδια...

november said...

@hooj, good to be back! Sadly ναι, στάχτη...
@Διαστήματα, αυτό για την Καμάρα δεν το κατάλαβα. Μια χαρά περνάω εγώ από κάτω και το αυτό εύχομαι και δι΄υμάς... χεχεεχε... αντιλαμβάνομαι ότι τη φωτογραφία τη μελέτησες huh?
@tsaperdona, όπως το λες. Κάθε φορά που πηγαίνω στην Κρήτη εύχομαι να ζούσα εκεί... :-)

UrbanTulip said...

Τέλεια girls! :)

charlie alexandra said...

exo na po ena mono... kai malista σύμφωνο mmmmmmmmmmmmmmmmm

november said...

@τουλίπα :-)))))

@charlie, μμμ...

charlie alexandra said...

po po re filenada.... girnao ksanagirnao diavazo keimeno kai liono....

november said...

Είναι το μόνο που με κρατάει σήμερα. Που ήταν πολύ δύσκολη μέρα. Το μυαλό μου, που γυρνάει στις μέρες αυτές. Στη λίμνη, στις βουτιές, στον ήλιο, στη θάλασσα, στο σπίτι, στο γαλλικό μανικιούρ, στις Μάγισσες της Σμύρνης, στο σχεδόν γεμάτο φεγγάρι, σ' εσάς, guys. Μου λείπετε. Και οι δύο!

Кроткая said...

Η ΜΕΡΛΟΤ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!

november said...

μφφφ... ευχαριστούμε, ευχαριστούμε...