Tuesday, December 16, 2008

Memorial



- Σήμερα κλείνουμε ένα χρόνο και ήθελα να σε ακούσω.

Το είχα σκεφτεί τις προηγούμενες ημέρες αρκετές φορές. Ένας χρόνος χωρίς τον Π.
Μου λείπει, μου λείπει πολύ. Μου λείπει η αίσθηση της συντροφιάς και της οικογένειας που ένιωθα κοντά του, μου λείπει η ασφάλεια της μακροχρόνιας σχέσης, μου λείπει το αξεπέραστο χιούμορ του, το σπίτι μας, τα σχέδια και οι συζητήσεις για το όνομα της κόρης που θα κάναμε. Μου λείπει ο φίλος μου, μου λείπει πολύ και τον αγαπώ πιο πολύ από οικογένεια. Αλλά ο «γκόμενος» όχι, δε μου έχει λείψει. Εκεί, «μανάρι μου, τα κάναμε σαλάτα».

Το ήξερα από τότε, ότι δεν ήμουν εγώ για να είμαι μόνη μου. Δε μου αρέσει η ζωή ως single, το ξέρω πια καλά. Θέλω τον άνθρωπό μου, θέλω να είναι ένας και να μοιραζόμαστε τις μέρες μας. Κι αυτό, το ξέρω πια, ότι δεν έχει σχέση με ανασφάλεια. Για πρώτη φορά, πριν αφήσω το «κλαδί» της σχέσης μου, δεν πιάστηκα από ένα άλλο, ένα νέο. Και έμεινα μόνη μου, όχι επειδή ήθελα, επειδή έτυχε (δεν έτυχε. Απέτυχε). Όμως, έμαθα ότι τελικά δε μου αρέσει να είμαι μόνη μου. Δε με ενδιαφέρει καθόλου.

Χθες, όταν κλείσαμε το τηλέφωνο δε μπορούσα να συγκρατήσω τα δάκρυά μου για πολλή ώρα.

Διάβολε, πότε πέρασε ένας χρόνος; Θα λείψεις πολύ από τη ζωή μου.

Status: November is time to make some plans.

5 comments:

unknown evening star said...

τώρα με έβαλες κι εμένα σε σκέψεις...

november said...

Αστεράκι, η μαμά μου λέει ότι είναι πιο σημαντικο να έχεις δίπλα σου για μια ζωή έναν φίλο, παρά έναν γκόμενο. Εγώ δεν έχω την ίδια γνώμη. Τα θέλω και τα δυο. Σε ένα.

eternal said...

Ξέρεις κάτι; δεν ξέρω αν είμαι σε θέση να σου πω οτιδήποτε, μάλλον εννοώ πως δεν είμαι σίγουρος αν σε καταλαβαίνω η όχι, πέρασα πρόσφατα την ίδια κατάσταση ή έτσι νομίζω τουλάχιστον, σε μικρότερη κλίμακα ίσως.. Μόνο μπροστά μπορούμε να κοιτάζουμε, αγαπάμε, συνηθίζουμε, πονάμε, κλαίμε και τότε καταλαβαίνουμε οτι ζούμε. Χαμόγελο. Όλοι μας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο προσπαθούμε να διώξουμε έναν Π. απο πάνω μας, με τον τρόπο μας και ίσως είναι Ν. δεν έχει πολυ σημασία. Δεν πρέπει να βοήθησα ε; Χαμόγελο

november said...

Eternal, δεν βοήθησες, απλούστατα διότι δεν υπάρχει πρόβλημα. The dice is cast! Ευχαριστώ για την πρόθεση! πάντως ;-)

Welcome to my world!

τέλσον said...

φακ... :(